Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Tuesday, April 1, 2014 • 3:03 AM • 0 comments

Oh Allah, Aku tak kuat menahan kesakitan hati ini.
Berikan aku jalan yang sebetulnya.
Tunjukkan aku jawapan yang sempurna.
Andai aku berharap, jadikanlah impianku menjadi kenyataan.
Andai aku alpa, jauhkan aku sejauh-jauhnya && hilangkan ia dari hidupku

Allah,

Salahkah aku untuk bergantung harap?
Apakah aku terlalu meminta-minta kepadaMU?
Kepada siapa lagi aku harus meminta melainkan Kau Yang Maha Besar Ya Rabb.

- Love Will Prevail -




T__T



xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥