Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Kisah Hati.
Saturday, October 26, 2013 • 11:12 PM • 0 comments


Kisah kita akan ku hidupkan lewat nafasnafas DOA_

Masih banyak yang perlu diselesaikan. Masih jauh perjalanan ini. Kadang kala timbul rasa di hati ini untuk aku pergi terus menghadap Ilahi tapi semuanya terletak di tanganNYA. Qada' dan Qadar. Ya Rabb, Aku mohon Kau tabahkan hatiku, kuatkan imanku, jauhi aku dari melakukan segala laranganMu, berikan aku Hidayah dari sisiMU, tunjukkan aku jalan yang benar | sebenar-benarnya Ya Allah. Berkati mereka yang terlalu baik denganku. Simpatilah kepada kedua ibu bapaku, berkatilah mereka sesungguhnya aku terlalu menyayangi mereka. Berikan aku zuriat yang baikbaik dan beriman Ya Rabb, Jika dia jodoh terbaikku, Kau rapatkan kami sehingga ke pintu JannahMu. Kau titipkanlah kasih sayang di antara kami dan jika dia bukan jodoh terbaikku, Kau jauhkan dia dari aku sejauh-jauhnya supaya aku tidak kecewa | terlalu kecewa. Ameen Ameen Ameen.

Ku akui kadangkadang diri ini angkuh dan sombong ;  sombong kerana terlalu demand dengan apa yang ada di bumi pinjaman sementara ini. Sebab terlalu meminta-minta dengan Allah walhal tiada usaha dan tawakal yang mengiringi. Angkuh. Sombong. Itu manusia. Subhanallah. Jauhi aku..

Ada satu ruang, dalam jiwa aku yang tak boleh diisi manusia. Di ruang itu, rasa tenang. Itu ruang iman aku kepada DIA. ALLAH tengok usaha kita, jangan risau. Serah kepada ALLAH. Doa sampai nangis, usaha sampai habis! :)



Diri ini rindu kepada orang tuaku T____T







xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥