Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Gonna change.
Sunday, August 18, 2013 • 10:08 PM • 0 comments

Totally changed. Semuanya berubahh. Hewhew. Cuti panjang aku masih lagi berbaki lebih kurang dua minggu sahaja lagi. Aku ulanggggg dua minggu sahaja lagi hookayyy. Memandangkan aku kena g kl awal seminggu sebab abg aku balik ambik aku awal sikit untuk daftar masuk pelajar baru nanti. Hewhew serious cuak ! This is the one I really hate. I gonna leave this beautiful Bumi Kelantan ; The place that I was born 21 years ago. Hukhuk. And the things I hated most ; I'm surely gonna miss my super duper lovely mama | my hero , abah. I will miss them. Waaaaaaaaa sedihhnyoo laa.


Betul cakap orang jangan terlalu ikutkan hati nanti merana diri. Nak taknak aku kena pergi jugakk sebab disitu ada kehidupan aku sendiri ; rezeki aku bermula disitu ; macamacam lah aku kena hadapi demi keluarga, agama, bangsa dan negara. Ececeeecehhhhh. Ahahahaha. Dekat sana nanti aku kena pandaipandai jaga diri sendiri. Takde dahh orang yang tolong jagakan aku. Dah bestfriend pon dah tak sebilik dengan aku masa kat sana nanti dan tak mungkin sebilik dengan aku sebab kitorang dapat course lainlain. Hukhuk. Tapi alhamdulillah mereka semua dapat dekat tempat sama jugakk dekat shah alam, cuma masa nak melepak macam diploma duludulu tu takleh dah laa kan. Weekend jelaaa kitorang boleh lepak samasama tu pon kalau masingmasing tak sibukk. Hewwwww, sedihhh kan ? 

Walau apa pun cabaran dan dugaan, kehidupan mesti diteruskan! Ahahaha ayat macam frust gila je kenapa aku ni semua orang happyhappy nak masuk semester baru memandangkan aku pulak dok bersedih je kenapa ? Sebenarnya takde laa sedih ke hape ke cuma tak bersedia nak hidup kat tempat orang. Lagipon firsttttt time kott dok jauh dengan parents. Waaa , sape yang tak rasa berat hati nak tinggal semuasemua dekat kampung ni. Yes, aku gadis kampung. Nak cakap aku tak up to date ke hape cakap lahh. Ada aku kesahhh ? Bahahaha. Yang mama pulak asyikk dok repeat benda sama je " susahlaa nanti kalau adik takde kat rumah nak bergerak g manemane susah ". Anak mane yang tak rasa sebak bila si ibu cakap macam tu. Berat hati wooooo.


Bawa hati yang ikhlas insyaAllah dapat membantu kita menuju ke jalan yang benar ; kita inginkan. Semoga dengan apa yang berlaku dan yang akan berlaku | aku tabah dan sabar menghadapai ujian yang dititipkan olehNYA. Jangan lupa doakan kejayaan aku sehingga dapat membawa segulung ijazah untuk kedua ibubapa ku. Ameen ameen ameen. Sehingga bertemu lagi nanti yow kalau dipanjangkan umur :)

:- Masih tak terlambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir && Batin. Syawal kan sebulan ! :') #Eid #Day12 #Syawal.

Prayers should be the key in the morning and the lock at night.

Please do pray for Mesir && Egypt. Peace. Free. Peace.






xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥