Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Ramadhan. It comes again :D
Saturday, July 13, 2013 • 8:15 PM • 0 comments

Keep saying Alhamdulillah | alhamdulillah | alhamdulillah. Terima kasih Allah s.w.t kerana masih memberi peluang kepada aku serta yang lain untuk menyambut kedatangan Ramadhan, bulan yang penuh keberkatan ini. Dan bersyukur juga kerana ramadhan tahun lalu adalah bukan ramadhan terakhir untk kita. Ameen. Semoga dipanjangkan umur && dimurahkan rezeki you olls.


Hari ini merupakan hari ke-5 ramadhan. Dan sedar tak sedar sudah hampir 3 bulan aku bersahaja | menganggur di rumah setelah tamat pengajian. Alahh , pejam celik pejam celik bukannya lama mana pun T-I-G-A bulan tu. Setiap hari aku asyik duk ulang buat benda sama je. Tak bosan ? Ehh , sape cakap tak bosan. Bosan hokayyyy. Sekalisekali tu keluar laaa jalanjalan. Hewhew. Nasiblah aku ni jenis bukan kaki jalan sangat kalau tak harihari aku keluar rumah. *anak dara tak lekat kat umah laa jawabnya. Kuakua

Hooookayy taknak citer pasal cuti | holiday. Kalao citer pasal holiday pun satu entry pun tak habehh. Nak g vacation pun takde $$$$$$$$$$$$. Huaaaaa. Nak ada duit macam mane dah keje pun tak. Adoi. Eh tadi cakap taknak citer kan ? Ter_citer laa pulakk.

Berbalik pada bulan yang penuh keberkatan ni masingmasing mempunyai matlamat masingmasing kan ? *ehh berapa banyak masingmasing daa. Ada yang nak berubah ke arah yang lebih baik. Bagus_bagus_bagus , bukan tak bagus | Alhamdulillah kalau dah macam tu. Harapharap berkekalan bukan sahaja pada bulan ramadhan malah untuk bulanbulan yang seterusnya. This is same goes to me. I know what I had done before, I need to motivate myself,  I'm trying to be more positive, Insyaallah dengan izinNYA. Ameen.

Semoga apa yang aku impikan tercapai. Kalau nak cerita pun nanti takut orang cakap aku ni berlagak baik pulak kan. Mulut orang kita tak boleh nak tutup. Yang penting Allah tahu niat sebenar kita, itu sudah cukup. Tidak terlambat jugak untuk aku ucapkan tahniah kepada mereka yang mendapat tawaran sambung belajar ( UPU ) . Semua orang dah happyhappy dapat kos yang korang mintak kan ? Tapi aku ? Aku tak tahu lagi. Aku tak apply pun upu. Aku mintak under uitm jugak malas lah nak mintak upu nanti nak compete dengan semua orang SPM | STPM | DIPLOMA | ASASI . Lagipun aku ni UITM Dihatiku. Kahkahkah. Rezeki ada dimana-mana. Doakan aku dapat apa yang aku mintak ye! Gudluck untuk rakanrakan seperjuangan aku. Jangan lupa 19 July 2013. Jangan gatalgatal nak off tepon nanti aku lempang. Kahkahkah.



Kita doakan seseorang tanpa mereka tahu , malaikat akan mendoakan kita. Sebaik-baik permintaan adalah DOA :')



xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥