Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Kerana Allah S.W.T
Sunday, May 5, 2013 • 2:44 AM • 0 comments

Aku dah hampirhampir give up dah. Tapi aku tak boleh berserah gitu je. Aku dah janji yang aku takkan mudah menyerah melainkan aku dah penat berjuang. Buat itu takde respon | buat ini takde respon | buat itu takde hasil | buat ini takde hasil | Baikk tak payah je kan ? Buang masa aku je nanti . Punya laa mengharap tapi ape je yang dapat ? Ya Tuhan , jadikan aku seorang yang kuat && tabah menghadapi ujian dariMU. Aku menyayanginya keranaMU. Aku hanya insan yang lemah. Allah tempat aku bergantung :')



Semoga mendapat keputusan peperiksaan semester akhir dengan cemerlang . Ameen ! Guudluck semua . Gudluck classmate . Gudluck diploma's uitm student . Guduck girls :') | Tarikh penentu 9hb May 2013. Bismillahi Tawakal to Allah. Have a blast !



xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥