Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
Kekurangan.
Monday, February 11, 2013 • 5:37 AM • 0 comments




Ya Allah , sesungguhnya aku sangat takut untuk hidup di duniaMu . Semakin hari semakin banyak aku melihat manusia semakin alpha dengan kehidupan yang sekarang . Bukan juga orang ramai tetapi akan diri sendiri yang kadangkadang terkandas dalam keadaan yang tidak sedar .

Semakin hari aku rasa semakin hampir dengan kehidupan akhiratku | yakni alam kematian. KAU tunjukkan aku jalan yang benar Ya Allah . Bimbinglah aku ke jalanMU Ya Allah , juga orangorang di sekelilingku , kedua ibu bapaku , adik beradikku , kawankawanku serta saudara mara islamku.

Tidak aku nafikan bahawa aku terasa sangat sedih dengan semua ini , tp aku juga bukan siapasiapa untuk menghukum kerana aku juga manusia biasa yang selalu alpha dengan kejahilan yang sedia ada. Aku juga tidak mempunyai apaapa kuasa melainkan Allah Yang Maha Besar dan Yang Maha Esa. Subhanallah , sesungguhnya aku hanya berserah kepadaMU. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui segalanya kekesalan diri ini . Amin Ya Rabbi .


Guide us on the straight path , the path of those who have received Your grace , not of those who have incurred Your wrath , nor those who have gone astray

- Sungguh terkilan_




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥