Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
I need some peace.
Friday, February 1, 2013 • 1:58 AM • 0 comments



Millions in my mind . I can't express them into words . Sometimes , I keep thinking until I fell asleep . Comel kan ? *Perasan* Ahahahaha . But when I woke up in the morning , I still remember what did I thought last night . Macam Perdana Menteri pulak berfikir nye kan . * pikir ape pun aku tak tau *

Nothing much tapi aku rasa aku lebih banyak memendam dari meng-express. Tapi sejak dua menjak ni aku rasa macam nak tenangkan diri je. Nak kata aku serabut or stress dengan study takde lah . Rasa macam nak g tempat yang sangat tenang ! Wahhhh bestnyaaaa ! :')



Dia comel sangat kan ? Gambar takde motif dengan aku punya post tapi sajesaje je aku nak tayang muka dia sebab dia comel sangat ! How I wish I can be this kind | cute | little baby . Mohon nanti anakanak aku comel macam dia ! Muahahaha. *Berangan lagi eh ? :P

Aku ada test malam ni . Study takde lah sangat tapi mengharap je lebih . Ape lah aku ni suka sangat mengharap lebih daripada yang di usahakan. So wish me luck && gudluck my dearest friends yang ade test malam ni . Peaceeeee :D




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥