Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
I want you darlingg .
Thursday, January 10, 2013 • 10:19 PM • 0 comments


This is the art of my heart . Kadangkadang quotes lebih memahami daripada aku meluahkan dengan katakata.

Untuk pembukaan tahun 2013 ni , aku rasa keinginan lebih banyak berbanding keperluan . Well , manusia selalu demand ! Ahahaha . Siapa rasa diri dia tu tak demand sumpah tipu . Tak semua yang kita impikan tu menjadi realiti kenyataan . Kadangkadang apa yang kita dah ada Allah tarik macam tu je kan ? Jadi sentiasalah bersyukur dengan apa yang ada .

Sebenarnya aku pun tak tahu nak cerita pasal apa tapi yang aku nak cakap kat sini ohhhh aku nak Samsung Galaxy Note II . Smartphone sekarang ni memang canggih lah . Haaa , nampak tak keinginan yang aku perlukan disitu ? Ehh , keinginan ke keperluan tu . Lantakkk lahh .   Kahkahkah . Ke-demand-nan telah berlaku tanpa disedari ! Ohhmaigoodd . Stress akuhh . Kuakuakua . Sebab apa aku cakap keinginan ? sebab talipongg aku dah ada tapi aku nak yang lebih canggih . See ? Kalau duit tu mudah je nak dapat , goyang kaki pun dapat dah lama aku beli Note tu . Tapi disebabkan duit ni susah sangat nak dapat so aku terpaksa campur tolak darab bahagi untuk perkara yang lebih penting ! Sabarlah wahai hati -,-


Tengok aje lah mampu :P

Allah turunkan kita HUJAN sebab nanti Allah nak hadiahkan kita PELANGI :D

MengejarMimpi_







xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥