Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Semester Akhir ..
Friday, December 7, 2012 • 8:52 AM • 0 comments



Yeahaaaaa ! Amboii , horey sakan nampak . Hahaha , takde laaa . Horey sikitsikit sudahh . Nampak tak tajuk tu . Mane ? Tuu laa yang dekat atas tu . Haa , ada maksud tu . Saje je nak bagitau yang aku dah semester akhir which is part6 already . Tak lama lagi sah laa aku sebagai diploma student . Alahhh , diploma je pun . Tak yah nak bangga sangat laa kan ?

Pejam celik pejam celik kejap je masa berlalu . Almost three years aku menjadi seorang pelajar diploma . Rasa macam baru je masuk UITM Machang tu . Masih terpangpang lagi . Err , terpangpang ke eh ? Lantakk laaa lupa dah penggunaan Bahasa Malaysia . AHAHA . Masih terbayang lagi masa first time jejak kaki dekat sana . Macam teruja gilaa bila masuk pintu besar uitm nampak board UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA . Masa tu perasaan memang takleh tipu . Rasa bangga gilaa . Kahkahkah .

Bila mulamula masuk , jadi budak skema . Biasalahh part1 kan . Memang skema gilaa rasa . Semua trend kalau boleh nak ikut . Harharhar . Udahh udahh itu part1 , taknak imbas banyakbanyak nanti orang cakap aku budak skema ( bolok ) . Alaa , biasa laaa budakbudak lagi . Kuakuakua . Lepas tu part2 , part3 && part4 kira okay laaa sikit . Ape orang cakap ea . Haaaa ! Matured sikit . Dah tau kan suasana alam pengajian tinggi ni macam mana .



Pastu pejam celik pejam celik balik dah masuk part5 dah . Masa ni rasa dah besar laaa kononkonon nyee . Biasalahh , senior kan . Tapi action je macam senior . Tapi aku rasa tak macam senior pun sbb aku tak pernah amik kisah pasal juniorjunior .Tapi tak pernah ponteng kelas sesuka hati okayyy . macam kebanyakan orang | lecturer cakap bila dah senior ni suka ponteng kelas . Aku pelajar yang bertamadun . Hahaha .  Aku buat hal aku je dekat sana .  Mesti orang cakap aku sombong . Don't judge a book by its cover okayyy . Tapi kalau dah orang tu memang dah sombong , orang senyum je buat tak tahu haaaaa memang aku sombong laa . Naik menyampah . ( teringat dekat budak level | urghhhh memang anoyying gila . Serius tak suka ! ) *sila abaikan kisah budak tu .

Lepas tu pejam lagi pejam lagi pejammmm baru celik . Ahaha , haaaa dah part6 ( sekarang ) . Rasa ape ea mase part6 . Rasa nak habis belajar cepat kot . Tapi tak jugakkk , sbb nanti takot rindu timetime duk kolej . Mesti akan rindu dekat roomates , classmate && especially girlfriends . Pretty pretty sure lah ! Tapi takpe , nasib baik rumah kitorang ni dekatdekat je . Takde laaa sampai negeri lainlain . Heeeeeeeeeee :)

So I'm hoping this story will end with happy ending ! :D


| Stay with me . I want to stay with you and look at you for a very long time |



xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥