Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
November Already ..
Thursday, November 1, 2012 • 8:17 AM • 0 comments


Hello November ! :)
Please be nice to me . Haa , pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru dah . Kejap je kan masa berlalu . Rasa macam diri ni masih lagi kerdil && pada hakikatnya aku dah pun duapuluhtahun hidup di dunia pinjaman ALLAH ni . Syukur alhamdulillah .

Kadangkadang dalam keadaan yang tidak sedar kita diduga dengan bermacam-macam ujian dariNYA . Itu maksudnya Tuhan masih sayang dekat kita . Haaa ! apa motif aku cakap benda ni nihh ? Entah aku pun tak tahu apa motif sebenarnya . Kekeke . Tapi yang pasti kalau kita saling memperingati antara satu sama lain tak salah kan ? Peaceeee

Sekarang ni aku tengah cuti semester . Ehh , perlu ke bagitau sume ni ? Ehh , perlu laaa sbb ikut suka aku la nak bgtau ke tak . Lalalala . As previously , cuti semester adalah cuti yang paling membosankan . Urghhhh bosan gila kot . Bosan bagi andanda yang takde keje . Macam aku ni laaa haaa . Dah mati kutu dah kat rumah ni tataw nak buat apa habaq hang ! Yelaa selalunya kita ada rutin harian such as pergi kelas , balik kelas , makan , study . Err , tang study tu kurang sikit kottt . Kahkahakh .

Ada laaa jugak rutin yang kita selalu buat kan ? Ni duk kat rumah sajesaje tengok tv makan dan duk ulang mende sama je . Serious bosan . Nak keje pun macam serba salah laa pulak sebab sebulan je kot . Lepas tu aku nak kena settle MUET lagi . Muet ni pun satu hal . Kenapa perlu ada muet ? perlu la ! Nasib baik speaking dah lepas . Tunggu writting and listening je . Tu pun speaking macam ape . Tunggang langgang ! Nak tergelak pun ada . Kahkahkah . Nasib laaa aku skali ngan gegurls aku tu :P

Harapharap dapat jawab dengan baik laaaa next step untuk muet . Harihari mendatang ni agak berdebar sebenarnya . Mane nye muet lagi , result lagi . Seriously takuttttt nak tau result . Harapharap dapat result yang elokelok je . Nicenice je boley tak ? InsyaALLAH :)

Kadangkadang ALLAH sembunyikan matahari , DIA datangkan kita hujan petir . Kita tertanya-tanya kemana hilangnya matahari , rupa-rupanya ALLAH nak hadiahkan kita pelangi :)




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥