Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
You tag , I answer , I ask . Oke ?
Tuesday, May 22, 2012 • 6:51 AM • 1 comments



Assalamulaikum && hel0o :)

Memandangkan blog aku ni tak ade job , it means that aku tak update sangat blog aku ni . Aku mengambil masa sedikit err bukan sedikit la banyak kot untuk menjawab soalan dari kawan blogger aku ni . Credit to Amira ngusman yang telah tag aku dalam satu contest ni . err , contest ke ? Apeape jelahh :)

firstly ;

You must post this rule



- Each person must post 11 things about themselves in their jurnal
- Answer the question the tagger ser for you in their post
- Create 11 new question for the people you tagged to answer
- You have to choose 11 people to tag and link on the post
- Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER

- No tag back!
- No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU'LL ARE READING THIS YOU LEGITIMATELY' (aka TRUST, REALLY, WILL BE HONESTLY) have to tag 11 people




11 special things about me ; err special ke ?


  • Aku anak yang bongsu && I'm proud to be the youngest daughter . 
  • Aku tak suka bila orang tipu aku sebab aku tak suka menipu . *Berterus terang lebih baik walalupun sakit :)
  • Aku tak suka chocolate . Chocolate ye bukan coklat a.k.a sweets . Sweets sume aku bedal :P *kawan aku cakap pelik tak makan coklat .
  • Telapak tangan dan telapak kaki aku selalu berpeluh . Certain2 time je keringg . Penyakit kot ?
  • Suka berdiam diri bila ada masalah .
  • Aku tak minat tapi aku suka sangat dekat Shahir . Shahir mana ? Alaaa , Shahir tuu laa :P *hensemm kan dia ?
  • Gilagila bila bersama kawankawan sebab diorang memang superb ! *Miss them .
  • Tak tahu apa kata hati bila berbicara tentang cinta . Err . *Belum tiba masa lagi kot ?
  • Aku tak pandai nak cubit orang so korang tak payah gatalgatal nak cubit aku ehh . *Anti orang cubit .
  • Suka dengar lagu yang best berulang-ulang sampai bosan .
  • Aku suka bercerita dengan mama tapi abah aku lebih mengambila berat tentang aku . * Haaa , kau ada ? tak ada kan ? :)

I answer ;

  1. Kecikecik dulu aku takde citacita sebab aku ikut flow yang aku lalui sekarang . *Sentiasa berubah-ubah . Tapi sekarang Pegawai Bank kot . Mengikut rezeki Allah .
  2. Blackberry yang kopak punya . Orang lain pakai yang gempakgempak lagi :) 
  3. Kalau ikutkan sekarang aku nak kawin sebab malas nak belajar . ahaha . Jika ada jodoh InsyaAllah aku kawin :D
  4. Bergantung pada tempat. Tapi lebih suka berrr-bawal .
  5. Bad habit eh ? Sebenarnyaaa aku tak nak cakap benda nihh tp aku kena cakap jugak sebab takde benda ni aku tak boleh nak tido . *kena tido dengan bantal musyukkkkk :P
  6. Favourite quote ? Banyakkkkkk . Kalau nak tau singgah la dekat tumblr aku ni . Semua koleksi quote aku disini :)
  7. Aku akan usaha , usaha dan terus berusaha :)
  8. Terbaekk soalan ni , aku suka . Kereta idaman Produa Myvi . Selama-lamanya . *tp model lama punya .
  9. Aku suka cartoon garfield dan sampai sekarang mempunyai impian untuk membeli bear garfield .
  10. Primary school ; matematik . Tapi secondary school aku sangat tak suka admath . Bila dekat universiti , aku amik Calculus . Jadi , aku lebih suka subjek mengira dari subjek membaca && menghafal . 
  11. You , Amira Ngusman . Suka berkawan dengan kau walaupun aku kenal kau dekat FSKM :)

I ask , do answer :) ;

  1. Pernah mintak maaf tak dengan orang yang korang pernah mengumpat ? haaaa :)
  2. Sekarang ni korang couple ke tak ?
  3. Kalau korang suka dekat someone , korang berterus-terang ke korang simpan je ?
  4. Pernah menangis tak bila tengok movies sedih . Contoh filem , drama , or telemovies ?
  5. Jam tangan yang paling mahal korang pernah pakai berapa harga ? Jenama ?
  6. Pernah kena saman dengan polis ? jpj ? Citer sikit :P
  7. Barang yang paling korang sayang .
  8. Lappy yang korang pakai sekarang ni .
  9. Pernah kena denda dengan cikgu sorangsorang ?
  10. Sekarang ni tido dalam bilik sorangsorang or masih lagi tido dengan parents ?
  11. Bad thing && good thing about me ?

Blogger yang aku nak tag . Tapi maaf la tak sampai sebelas pun sebab aku tak ramai followers :P


xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥