Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Selamat beramal :) ..
Thursday, April 5, 2012 • 8:08 AM • 0 comments

As salam && hellllloooo :)

Bersyukur kepada Yang Maha Esa kerana sehingga hari ini aku masih lagi dapat menghirup udara segar di bumi sementara ini . Terima Kasih Tuhan . Sebenarnya aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang . Semua perasaan bercampur baur , rasa sedih , bahagia kecewa . Yang penting semua lahh .

Tadi aku pergi dekat Popular ( kedai buku ) dekat kbmall sbb nak beli buku yang aku tengok hari tu , tajuknye ' Minggu Pertama Di Alam Kubur ' . Aku belum sempat baca lagi buku tu && insyaAllah nanti aku akan update mengenai isi kandungan buku tu okei .



Masa dekat popular tu aku sempat membaca segelintir buku yang ada kat situ . Banyak kot buku kat situ rasa nak beli semua jeeeeee :) . *sejak bila aku jadi ulat buku ni ? . Aku pun ternampak satu buku menarik ni tajuknye ape eh .. Haaaaa , tajuknya ' Hukum facebook dan blogger ' kalau tak silap aku laaa . Lupa dah sbb dapat buku tu terus buka && baca isi kandungan tu . Yang penting ianya berkaitan dengan facebook dan blogger la .

Apa yang menarik dalam isi kandungan yang aku sempat baca tu tentang facebook . Aku tahu kebanyakan kita ni tak kisah laaa muda ke tua ke remaja ke ada akaun facebook kan ? Tak salah kalau kita ada facebook asalkan kita guna facebook tu dengan betul . Apa yang aku nak tekankan kat sini *sebagai seorang perempuan la* sbb org perempuan ni banyak benda yang nak dijaga . Sebagai contoh yang paling mudah pasal aurat kan .

Sebaiknya kita letak la pics yang menutup aurat . Aku akui diri aku pun belum cukup sempurna tapi apa salahnya kalau kita cuba elakkan benda tu kan ? Aku rasa ramai yang dah tahu apa akibatnya . Samasama kita berubah ke arah itu ye . Kita kena ingat , dunia ni adalah tempat untuk kita mencari bekal untuk dibawa ke akhirat esok . Samasama lah kita beramal insyaAllah .



Lepas tu terdetik laaaa nak delete semua gambargambar yang ada dekat blog ni mane lah tahu ada terselit gambar aku yang tak sempurna kan dekat older post tu . Dalam proses men-delete tu , terjupa pulak post ni . Waaaaaa , cuak kot ! Terasa sebak pun ada takut pun ada . Yelaaa , post tu time aku dapat result time semester 3 . Bila mengenangkan result tu , boleh ke aku dapat balik ? Aku rasa tak kot sbb aku tak perform well for the last final . Seriously . Tapi lepas baca balik post tu aku jadi kuat dengan katakata ni " Setiap apa yang berlaku pasti dengan izin Allah dan bersebab " .

Result pulak keluar maybe 27 april 2012 . Kemungkinan laaa tapi tak pasti sebab aku tengok dalam kalendar . Tak tahu laaa tu , nak tak nak result tetap keluar kan ?

.that thing. 
#SemogaAllahmemberikanyangterbaikuntukkitasemua :))

xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥