Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Kembali menulis :)
Thursday, April 26, 2012 • 1:22 AM • 0 comments

Assalamualaikum semua :)

Penulis blog yang tak berapa nak tegar ni mengushar-ushar blog kepunyaan aku . Fulamakk , agak terkejut sebab semuanya kelihatan baru . Design , post , settings && semuanya lahh baru . Jadi aku pun agak pening sikit bila nak update blog ni . *Al-maklumlah , lama tak update blog kan ? :P



Sedapnya macaron dekat atas tu kan ? Bila laa berpeluang nak makan macaron ni . Emm , sebenarnya bukan nak cakap pasal macaron pun . HEHE . Saje terjumpa gambar macaron ni . Disini aku nak cakap dah sebulan masa cuti aku berlalu . Jadi , dalam masa sebulan tu lebih kurang suku peratus je yang berfaedah . Lainlain hanya dipenuhi dengan makan tido tengok tv . Tu je :D

Tapi cuti aku tak habis lagi tauuu . Cuti aku masih lagi berbaki sebulan . Alamakk ! cuaknyaaa . Errr , cuak ke ? tak cuak pun . Orang dah kasi cuti kita cuti laaa sepuas puasnya kan . Sekarang ni pun aku berada di bumi pulau pinang kat rumah kak long aku . Memang dah jadi rutin cuti sem kot memang wajib aku datang sini :)



Lagipun aku dalam masa cuti ni , aku mengambil masa untuk membaik pulihkan diri aku ni . Membaik pulih yang macam manakah ? Biarlahh rahsiaaa :) . Apa yang paling pentingggggg kat sini ialah RESULT !! It's around da corner . I hope I can smile when I know my result soon . Gud luck to all diploma's student for the result . Samasama kita mendoakan yang terbaikk . Amin .

Bolehhh rujuk entry ini bila result menjelma :D

.that thing.
# "... Never be sad for what is over , just be glad that it was once yours && there will be always something better .. " 




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥