Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Finally , it is end ! :) ..
Saturday, March 31, 2012 • 6:48 AM • 0 comments

As salam && helloo :)


Akhirnya , berakhir sudah " penyiksaan " untuk semester empat . Welcome encikencik holidays . Segala penat lelah belajar termeterai sudah . Err betul ke tu termeterai ? rasa macam pelik je bunyinya . Tak kisah laaa betul ke tak asalkan korang faham apa yang aku maksudkan .




No more read , no more write . Same goes to quizes , test && so on . It's over lols . Macam dah habis diploma laaa pulak exited nye aku :P . Tapi untuk sementara je . Untuk aku merehatkan minda dari penat lelah belajar sepanjang tiga bulan . Err , penat ke ? *macam laaa aku ni best student yang kuat && tekun belajar . Bahahaha ! Tetapi sedikit kecewa bila last paper x dapat jawab dengan baik . Sangatsangat sedih . Aku akui itu kelemahan dari aku sendiri sebab soalan tu aku rasa tak susah sangat . Cuma aku je yang tak cukup ilmu . Biasa laa kan dua hari nak final baru nak stdy . May God bless us . Harapharap tak kena repeat . Lulus pun dah ke T______T .




Oke stop thingking about final yang dah terkubur tu . Result pun tak nak fikir lagi sbb baru je kot habis final . Kita enjoyyyy dulu . Next destination please ? Kakak aku pun dah bising suruh pegi umah dia . Asal tau je aku cuti mesti suruh pegi umah dia , biasa laaa jadi bibik kan . So terpaksa laa aku pergi memandangkan dia dapat dividen . Boleh dah nak hentam sikit . kuikuikui . *Ampun kak longggg ! ;)


Will be continue ..


.that thing.
#Semogacutisemesterinidapatmemberimanfaatkepadaakudanyanglain.






xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥