Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Dean List ? Boleh ke ? ..
Thursday, March 1, 2012 • 8:22 AM • 2 comments

As salam && hellooo ;)

Dean list ? Asal tinggi sangat target aku tu ? Actually tu bukan target aku sebenarnya . Kalau dah lulus pun dah kira oke tapi biasa lah kalau dah sebagai manusia ni ada je yang tak puas hati . Aku kalau ikutkan nak biasabiasa je bukan gempak pun sebab aku tahu level aku ni setakat mana dalam pembelajaran . So , kena balance la target aku dengan tahap pembelajaran aku macam mana kan ?

Seperti semester semester sebelum ni , lepas belajar mestilah ada exam kan ? Tak kan blajar sajasaja je . This is the part I hate much . Biasa lah kalau dah jadi student ni memang tak lari dengan belajar, assignment , final exam . Nak tak nak kena hadapi jugak *tiaptiap kali nak final exam aku cakap benda sama je kot ? erk ?


Korang nampak tak picture kat atas tu ? Haa , that is the face I look like when final exam is around the corner . Comel kan ? Murammmm semacam je ! Mula rasa kusut , Yang tu tak study lagi , subject ni tak sempat nak catch up . subject tu tertinggal lecture dan macam macam lagi lah . Yang pasti bila tiba masanya ready ke tak ke terpaksa tempuh jugak kan .

" Kalau boleh nak lebih baik dari sem lepas " . " Study rajinrajin tapi result jangan down " . And bla bla bla bla . Rimas kot . Oke , setakat mana usaha aku setakat itu je yang aku dapat . Tambah pulak , aku ni bukan jenis student yang high level confident . Aku ni boleh dikatakan tak de langsung level confident . Kalau ada pun sikit je .

Walau apa pun , usaha dahulu . Lepas tu tawakkal kepada Allah . Itu yang penting . Kalau ada rezeki tu adalah , tak kemana jugak . Gud luck to uitm's diploma students yang bakal menduduki final exam . I hope we can do it well soon . Apapa pun buat yang terbaik . Lepas tu jangan lupaaa kongsi result pulak . heee !





xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥