Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Ya Allah , permudahkan segala urusanku . Amin ! ..
Thursday, March 8, 2012 • 1:53 AM • 0 comments


Oke sekarang ni aku tak tahu macam mana nak luahkan apa yang aku rasa bila aku sebagai seorang student yang perlu menghadapi peperiksaan sedangkan aku langsung tak tahu apapa ! Aku rasa diri aku ni tak pernah pergi belajar , seriously . Aku rasa untuk sem sem lepas aku tak pernah pulak rasa macam ni . 



Bila aku duk sorangsorang ++ masa nak tidur , aku mula terfikir ade ke benda yang salah pernah aku buat ? I asked myself . But I got nothing because I don't know what's going on with me . Tapi aku rasa .. entah lah ! aku tak rasa apapa ! HEEEE :)

Bila benda macam ni berlaku dalam diri , mula lah semua benda yang aku buat fake je . Fake smile , fake face , fake action && everything is going to fake ! Lalolalalalala ~ Ke ini hanyalah penangan nak final ? Btw aku rasa tak kot sebab aku je kot yang rasa macam ni . 

Damn tests && quizes . Semua test && quiz aku tak dapat nak jawab . Almost . Aku berani cakap laaa semua test aku tu confirm confirm failed ! Bagus tak ? Tak payahnak bagus laaa sangat !

Sekarang apa yang penting focus on final . Lagi 4 hari aku dah start final sbb 13hb aku ada first paper . So , aku perlu fight fight untuk final . Eh , bukan perlu tapi HARUS !! Apa yang paling penting usaha dulu lepas tu Tawakkal tu 'Ala Allah . Aku buat sekadar yang termampu . Semoga Allah memberkati kita semua . GUD LUCK kat sapesape yang amik final exam ye !

.that thing. 
# "DanAllahMahaMengetahuisegalaisihati :))




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥