Dashboard | +Follow
WELCOME TO MY BEAUTY WORLD :)
I'm Humble :)
.. Kenapa Wanita Suka Menangis ?? ..
Wednesday, December 28, 2011 • 1:46 AM • 0 comments






Mengapa wanita sering menangis ??


JawaNYA : 

= Kerana wanita itu unik .
= AKU ciptakan dia sebagai makhluk istimewa .
= AKU kuatkan bahubahu mereka untuk menjaga anakanak .
= AKU lembutkan hatihati mereka untuk memberi rasa aman .
= AKU kuatkan rahimrahim mereka untuk menyimpan benihbenih manusia .
= AKU teguhkan peribadinya untuk terus berjuang saat yang lain menyerah .
= AKU berikan mereka naluri untuk mencintai anakanak dalam keadaan apapun .
= AKU kuatkan batinnya untuk tetap menyayangi walaupun dikhianati oleh teman , disakiti oleh orangorang yang mereka sayang .


" Wanita makhluk kuat , tapi jika satu saat dia menangis kerana itu AKU berikan dia air mata untuk membasuh lukaluka batin && memberi kekuatan baru "


WANITA , kamu istimewa . Lagilagi pada ibuibu yang mengandungkan kita selama 9 bulan ;)


.that thing.
#janganselalumenganggapwanitaitulemahtanpasebab.




xoxo, The Shining Star



♥ Damia Dafira ♥

NurHidayati bt Ibrahim 21 years old | Lives in Kota Bharu | Kelantanese | Uitm's Student | Purple | Natural | Independent | Be matured | Look foward | Gilagila in a bit | Mama's daughter | Leave if you #HATE .



« HOME
« Knowing Me :)
« See Them . Just Click !
« Anything Here

♥ Jom Sembang ! ♥


[!] Shoutbox Here :) [!]


♥ Entries ♥



♥ Them ♥